nedjelja, 1. studenoga 2015.

Things to do in FALL☺!

Bok ljudi!Evo i mene konačno,ove krasne nedjelje.Danas sam vam pripremila jedan po meni koristan post.Dakle,to su stvari koje možete raditi jeseni,kad vam je dosadno☺.

1. Sleep
Naravno spavanje!Postoji li netko tko ne voli spavati,tko ne voli pustiti mozak na pašu?Mislim da ne heh.Ja obožavam noći upravo zbog toga što se onda mogu potpuno odmoriti od svega i svih!Nema boljeg osjećaja!☺




2. Eat
Hrana?Ljubav.Nemam tu što puno za reći☺.
P.S. ova pizza izgleda tako primamljivo,zar ne?



3. Watch favorite series
Sigurno svatko od vas ima neku najdražu seriju i kojoj ne propušta ni jednu epizodu,zato użivajte☺!



3. Drink tea/coffe and just internet
Opsjednuta sam čajem i pijem ga stalno,a ponekad me uhvati želja da popijem topli nescaffe,a internet uz to,neizmjerno☺!



4. Take pictures
Jedno od najdražih hobija mi je upravo slikanje!Pogotovo prirode!Ah,koliko predivna može biti!☺



5. Draw
Ja sam inače antitalent za likovni,pa tako i za crtanje no većina vas nije tako da,zašto ne?☺



6. Decor your room
Evo,baš sam jučer uređivala svoju sobu i baš sam sretna zbog toga!Prošlo mi je vrijeme a učinila sam nešto korisno.Bolje ne može heh☺.



7. Makeup
Jedna riječ.Poznata svima.Ja obožavam šminku,a još se više volim šminkati.A vi?☺




8. Go in shopping
Pa hello moje shopingholičarke!Nema divnijeg osjećaja od kupnje novih tenisica,čizma,jakne?Slažete se?Pa onda što čekate?☺




9. Walk
Šetanje u prirodi uz lagani povjetarac i usputno skupljanje otpalog jesenskog lišća..Ah predivno,svakako isprobajte☺!



10. Try new hairstyles
Nove frizurice?Što mislite?☺




I to bi bilo to za ovaj post!Hvala svima koji su čitali i čujemo se sljedeći vikend!Pusa!☺

Broj komentara: 13:

  1. Bas super post,vrlo koristan,a pogotovo ovo dvojee hehh.. Inace ovo su stvari u kojima rijetki ne uzivaju :P :)

    Novi outfit post kod menee,pa posjeti ako mozes. <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. slike su odlične i post je odličan, super stvari za jesen za raditi :D

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/ pogledaj moj blog i pretplati se

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post! Posijeti moj blog i naravno učlani se ukoliko ti se dopada :)
    http://vidastefic.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vidaa☺❤
      http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

      Izbriši
  4. Odličan post, odlična si.
    Pogledaj moj prvi post, tek sam pocela sa blogom, pa ako ti nije problem da vidiš. Hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši
  5. http://onceuponatime3003.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši