subota, 14. studenoga 2015.

Haul☺

Dobar vam dan,drage moje djevojke i dobrodošle u moj novi post.Ovoga puta to je (kao što sam vam i obećala) haul.Pokazat ću vam nekoliko stvarčica koje sam kupila te vam reći ponešto o njima.Pa krenimo☺.

Prva stvar je ova predivna essence olovka za usne,u nijansi 06 Satin Mauve i prva essence olovka za usne koju sam probala.O upravo njihovim olovkama sam toliko puno čitala na blogovima,a sve same pohvale.Pa sam se jednoga dana zapitala,pa zašto ih ja ne bih isprobala i uvjerila se u njihovu kvalitetu?I eto,sad ju imam.Dugo sam se dvoumila između nijansa,ali eto prevagnula je ova ljepotica.Nanijela sam je jednom,tako da i ne mogu baš mnogo reći,no ono u što sam sasvim sigurna je da je nijansa predivna,a meni baš lijepo pristaje.Za cijenu od 8,90 kn ova je olovka živo čudo!☺




Druga stvar je ovaj Catrice tekući korektor koji je isto tako mnogo hvaljen.Ovo ljeto isprobala sam isti ovakav korektor samo u posudici i svidio mi se,pa sam poželjela isprobati i ovaj,u tekućem izdanju.Mogu vam reć da je meni prekrio sve nepravilnosti i da je jedan odličan korektor.Pogotovo je pogodan za one koje žele prekriti prištiće,crvenilo ili podočnjake.Inače mislim da će biti česti gost u nekima od mojih sljedećih postova.Odličan posao Catrice!☺






Zatim na redu je ovaj novi Shauma šampon.Moja kosa se zasitila Glissa,pa sam poželjela isprobati Shaumu.Za sada ne mogu ništa puno reći jer sam ga koristila dvaput,no predivno miriše☺!






Te tu je slavni Shauma regenerator.Kažem slavni jer sam čula da ga dosta ljudi koristi i da su zadovoljni,meni je inače presladak,a o njegovoj kvaliteti,mogu pričati tek kad ga detaljnije isprobam!☺




I to bi bilo to za ovaj post.Hvala svima što ste čitali,svima koji me prate,komentiraju i uopće pogledaju moj blog!Ljubim vas i čujemo se idući vikend☺!

23 komentara:

  1. Već duže vrijeme razmatram Catrice korektor, tako da ga definitivno kupujem!
    Ostali proizvodi su također predivni! Odličan post! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa bas mi je drago da sam ti pomogla,hvala puno☺❤!

      Izbriši
  2. I ja sam baš danas kupila ovu olovku,u istoj nijansi :D
    Za korektor sam čula same pohvale pa će ti vjerojatno služiti,a ovaj regenerator imam i super je♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Post ti je odlican :* Predplati se na moj blog molim tee, cilj mi je da do mog rodjendana (1. Decembar) sakupim 40+ predplatnika, pa ako mozes (to ti je samo par sekundi) da se predplatis na moj blog bila bih ti jaaakooo zahvalana :* Ako zelis da ti uzvratim samo se javi u komendatu poslednjeg posta :D :* lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,bas ljepo da si isla malo u kupnju,uvijek je dobro malo obnoviti sminku ili robu (u tvom slucaju sminku haha). Olovke ne koristim toliko cesto (msm za usne,za oci da),ali imam vec jednu rozu i crvenu pa ono..No sad kad si rekla da je samo 9 kn,cak razmisljam da ju i kupim haha :D

    Novi post kod mene pa pogledaj ako nades vremena <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da,nitko sretniji od mene nego kad se vratim iz shoopinga sa novim stvarcicama heh☺
      Kupi juu,neces pozaliti,i hvala!☺❤

      Izbriši
  5. Essence olovke su vrh! Super post.

    Ako zelis pogledaj moj blog
    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  6. Essence olovka izgleda divno, a sigurno je odlična :D <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post! Ovaj Catrice korektor i ja bas planiram kupiti vec neko vrijeme, ne sumnjam da je jako dobar. Sampon koji si kupila vise ne koristim (cisto zato sto sam dulji period koristila te sampone) pa sam presla na neki syoss-ov. Medjutim mogu potvrditi da je zbilja kvalitetan, meni je odgovarao.
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post! Ovaj Catrice korektor i ja bas planiram kupiti vec neko vrijeme, ne sumnjam da je jako dobar. Sampon koji si kupila vise ne koristim (cisto zato sto sam dulji period koristila te sampone) pa sam presla na neki syoss-ov. Medjutim mogu potvrditi da je zbilja kvalitetan, meni je odgovarao.
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, ova essence olovka izgleda super ♥
    Pogledaj post ♥ http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/11/dobro-dosli-u-moj-novi-post.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post :-) :-*

    Poseti moj blog :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/trust-me.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Fotke su prelepe,i sve prelepo slikano.Moram kupiti ovaj Catrice korektor kada god sam u gradu i trebam ga kupiti rasprodat je,koja je to sreća.. Koristim Shauma - Fresh It Up šampon za masnu kosu i koji koristim već godinu dana i jako je dobar,preporučila bi' onima koji imaju masnu kosu.. Sjajan je post i sve iskreno napisano. ☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Predobar post.☺️

    http://beautyhouse38.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno super post,slike su super♥♥MNogo bi mi značilo da pgledas moj blog(ako želiš i prokomentariši)nova sam♥♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/20/my-fall-essentials/

    OdgovoriIzbriši