nedjelja, 29. studenoga 2015.

November favorites☺!

/Pozdrav svima!Evo nas već na kraju studenog.Baš je i bio studeni heh,slažete se sa mnom?Nego,imam nekoliko favorita,pa da mi krenemo?☺

Prva je ova divna Balea krema koju sam ja kupila još na početku ove školske godine i još je nisam ni pola potrošila a koristim ju svako jutro.Divna je,zaista.Predivno mi njeguje kožu,štiti od hladnoće,vjetra..Cijena joj je ja mislim vrlo mala,a dobijete ovako ogromnu količinu.Bravo za Baleu!☺



Zatim je na redu,vjerojatno svima poznat Melem.Pošto meni labela baš ne pomažu da moje usnice budu njegovane,ja sam koristila melem,a koristim ga i dalje.Znam da je malo nezgodno i nehigijenski za nanesti,ali zato ga i nanosim samo ujutro nakon pranja ruku.Jedina mala mana mu je što je užasno masan pa se baš sjaji na usnama,a ja nimalo ne volim kad mi se usne sjaje no sve u svemu odličan je!☺




Onda je tu ovaj Catrice tekući korektor koji ste već mogli vidjeti u jednom postu.Preporučujem ga!Ako ste probali Catrice kamuflažnu kremu u onoj 'posudici' mogu vam reći da je ovo identično dobro kao i ona.☺



Zatim ovaj Fa dezodorans.Inače tata mi ga je kupio još prije nekoliko mjeseci,ali sam ga tek ovaj mjesec počela koristiti i predobro miriše.Ne volim npr. Niveine dezodoranse jer me doslovno guše dok ovaj Fa miriši tako divno,nježno ma predivno.Odličan je!☺



Na redu je ovaj divan Avonov parfem Little black dress.Njega također imam već par mjeseci ali nisam ga baš koristila,dok sam ovaj (i prošli mjesec ako se ne varam) poludjela za njim!Baš mi je predivan,ali mana mu je što nije dugotrajan.☺




I kao šećer na kraju tu je ova Essence olovka za usne koja je u 'haul postu' dobila toliko pažnje hah.Ja ju nanosim preko cijelih usana i ne isušuje ih.Divno se stapa sa prirodnom bojom usana,znači gotovo je neprimjetna i stoga savršena za školu☺!




Broj komentara: 9:

  1. Aa super post,ova olovka je i u mojim favoritima,stvarno je odlična!♥♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Ovaj parfem ima jedna moja frendica i stvarno sjajno mirise, u potpunosti se slazem s tobom. Ovaj korektor od Catrice-a i ja koristim :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Ovaj parfem ima jedna moja frendica i stvarno sjajno mirise, u potpunosti se slazem s tobom. Ovaj korektor od Catrice-a i ja koristim :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,proizvodi su sjajni!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. super, narucila sam ovaj parfemic
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši