nedjelja, 8. studenoga 2015.

Autumn Tag☺!

Pa hej najdraži moji!No kako ste mi,kako kod vas "teče" ovaj težak studeni ispunjem školom tj. učenjem?Imate li poneku lošu ocjenu?No dobro,preživjet ćemo mi to,a uostalom sve nam se više bliži Božić!Ah jedva čekam,božićni kolači,lampice,jelka koja blista jooj!No dobro,moramo prvo preživjeti ovo polugodište da bi onda zasluženo uživali u božićnim radostima.
Inače za danas sam planirala jedan haul,no nažalost nisam ga stigla napraviti zbog silnih obveza koje mi zadaje škola.Stoga sam samo odjednom odlučila napraviti ovaj Autumn tag ili Jesenski tag,pošto se nalazimo u sredini jeseni.Haul očekujte idući vikend,a sad krenimo sa našim tagom☺.

1. Koje napitke najviše voliš piti jeseni?
Jooj ma bilo što samo da je toplo.Topli čaj,nescaffe,kakao mmm☺!

2. Što najviše nosiš od acesoara tokom jeseni?
Kapice heh☺.

3. Omiljena jesenja muzika?
Nemam posebno omiljenu muziku za godišnja doba,slušam što mi se sviđa,a trenutno omiljene pjesme su mi How deep is your love,Break a sweat i What do you mean,savršene suu!☺

4. Jesenji parfemi?
Kao i za glazbu isto vrijedi i za parfeme.No trenutno najomiljeniji parfem mi je Avonov Little Black Dress,ovisna sam o njemu!☺

5. Pališ li svijeće tokom jeseni?
Da,mirisne svijeće!Kakva čarolija☺!

6. Što najviše voliš kod jeseni?
Ahh ma sve!Otpalo lišće raznolikih boja,kišu,mirisne svijeće..Ma jooj obožavam jesen!☺

Volite li ju i vi?Pišite mi u komentare,učlanite se i pozdrav do idućeg posta!☺



Broj komentara: 5:

  1. Little Black dress odličan parfem za naredne dane i mjesece, ja sam njim bila zaluđena prošle godine, sada malo manje ali mi je i dalje drag. Pogledaj moj blog ako želiš :**

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post, Little black dress savršen parfem *__*

    pogedaj moj blog, učlani se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši