nedjelja, 22. studenoga 2015.

#TALKSHOW Kako imati pozitivan život?☺

Pozdrav svima!Kao što možete vidjeti uvodim novu rubriku.Kada u naslovu mog posta vidite #TALKSHOW znajte da to nije ni haul,ni outfit,ni favorites ni išta slično.Radi se o tome da pričamo o nekim 'životnim' temama i da možda ovakvi postovi nekome pomognu.Ok znam da sam previše brbljavaa,so let's get started!☺

1. Izrazi svoje mišljenje!

Kako mislite da ćete steći svoje "ja"/samopouzdanje ako uvijek šutite?Ok,ne kažem sada da se doslovno ne "gasite",ali ako želite reći nešto(ma što god to bilo) slobodno recite pa nitko vas neće pojesti!☺

2.Vjeruj u sebe!

Također vrlo važno.Ako ti ne vjeruješ u sebe i nemaš dobro mišljenje o sebi,kako onda možeš očekivati da će drugi mislite o tebi sve u superlativima?Glavu gore curo,predivna si!☺

3. Ne dopuštaj da te itko ponižava!

Evo,ako si ikad pogledala Big Brother Ervin ti je savršen primjer da takva NIKAD ne smiješ biti!Moraš stvoriti svoj obrambeni mehanizam hah,nemoj dopustiti da te itko tretira kao smeće jer ti to nisi!Ako te netko povrijedi,ne tuguj.Ok,isplači se,nakon suza uvijek je lakše.Ali nemoj dopustiti da te taj netko opet natjera na plač,ako pokuša nasmiješi se i natjeraj ti njega!😉

4. Izbaci nebitne ljude iz svog života!

Da,dobro si pročitala.Svi mi imamo ili smo imali nebitne ljude u svom životu.Njih ima na gomile.Postoje oni koji ti se lažno smješkaju i govore da te vole,a zapravo iznutra su potpuno druga priča.Nemoj dopustiti da ti takvi ljudi spuste samopouzdanje,jer njihove su riječi stvarno nebitne!☺

5. Smij se!

Posljednje ali ne i manje bitno,uvijek ali uvijek se smij!Osmijeh je najbolji lijek.Osmijeh je najbolja šminka itd.Puno se priča o tom čuvenom osmijehu,zar ne?E pa s razlogom!Smileee☺






I etoo došli smo do kraja i ovog posta!Nadam se da će nekome ove moje riječi i pomoći jer meni stvarno jesu!Pa dragi moji,čujemo se drugi vikend,ciao!☺

Broj komentara: 10:

  1. Odlično! Pogledaj moj blog ako želišš :***

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,sigurna sam da nam je mnogima pomogao i bas onako te potice na sve pozitivno..Divna poruka posta!

    Novi post kod mene----> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka cast, odlicno napisano! Mislim da ce tvoji savijeti svima mnogo pomoci, ja sam takodjer dosta toga naucila. Slazem se s tobom, Ervin nam je primijer kakvi ne bi trebali biti hahah. Sve pohvale, pogledaj moj novi post: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka cast, odlicno napisano! Mislim da ce tvoji savijeti svima mnogo pomoci, ja sam takodjer dosta toga naucila. Slazem se s tobom, Ervin nam je primijer kakvi ne bi trebali biti hahah. Sve pohvale, pogledaj moj novi post: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno odličan post ♥
    - pogledaj moj pohttp://myblogmything1.blogspot.ba/2015/11/tag-potrosi-5-do-kraja-godine.htmlst

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično!! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, pogledaj moj blog ako želiš i zaprati me www.amiilan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši