petak, 1. siječnja 2016.

Makeup haul☺

Pozdrav svima!Neki dan sam bila u dmu i kupila sam podosta nove šminke,ponajviše zbog novogodišnjeg looka koji sam sinoć postigla.I da,danas je 1. dan nove 2016.godine!Pa idemo vidjeti što sam vam pripremila!☺





Prva je ova divna Maybelline maskara koju sam već dugo htjela isprobati i evo konačno! Ljudi moji,ova maskara je život i ne čudim se što ju svi hvale! Malo je skuplja,al isplati se definitivno.Dugotrajna,meni se cijelu noć nije maknula s trepavica,ni traga grudicama,ma savršena je!☺





Zatim je tu ovo nude Essence sjenilo koje sam kupila jer sam s njim željela upotpuniti look s Catrice Apsolute Matt paletom i ispalo je baš onako kako sam zamišljala!☺







Zatim sam kupila ovaj Essence ruž i stvarno sam se namučila dok sam našla neki dobar ruž.Njega sam iskombinirala sa jednom olovkom koju ću dolje spomenuti i odlično je izgledalo,olovka je naravno 'vladala' jer je tamnija,ali ruž je davao jedan blagi sjaj svemu tome i eto,najbolje!☺








Sad je na redu ovaj Catrice tuš u olovci,s kojim ću se praksirati pa ga možda za nekoliko mjeseci budem znala staviti.Dvoumila sam se između ovoga i onoga 'Caligraph' ali onaj mi se činio preprecizan haha,a ja sam inače jako smotana,pa sam uzela ovaj.☺







Onda sam kupila ovaj beauty blender,i ne nisam htjela žuti već rozi ili crni no nisam ih mogla naći pa sam uzela ovaj žuti.Prije sam uvijek koristila četkice ili prste i nisam imala potrebe za beauty blenderom no evo željela sam i njega isprobati!☺





Uzela sam i ove 2 alverde olovke,ova prva je za oči a druga za usne.Obje su predivne,a ovom za usne sam pogotovo oduševljena jer je jako pigmentirana i baš je divna!☺







Onda je na redu ova četkica za blendanje sjenila od Essencea i nisam još imala ovu,baš mi je preslatka i mogu reći da je dobro odradila svoj posao.☺




I posljednja stvar je ova baza za sjenilo od Essencea.Iskreno i nisam baš zadovoljna,ali a obzirom na cijenu i nisam očekivala puno.Držala mi je možda 2-3 sata,a poslije ni traga,no eto..☺




I evo to je to!Nadam se da vam se post svidio i sretna vam Nova Godina,neka vam bude najbolja!☺

Broj komentara: 10:

  1. Uuu odlični proizvodi. Sve bih ovo htjela i ja kupiti, nisam ni sumnjala u ovu maskaru. Imam Alverde olovku za očii i super mi je jer je baš pigmentirana i lijepo 'klizi' po waterline makar rijetko kad koristim olovke za oči. Essence četkica za blendanje je odlična i sigurna sam da će ti odlično služiti!♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je Essence najbolja firma ikada tako da je sve od njih savrseno..♥

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Također imam Essence ruž i četkicu i super su mi :)
    Kupila si divne proizvode :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post.

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije mi se bas dopadaju, proizvodi su jako dobri... Odlican post ♥♥

    OUTFIT POST JE NA BLOGU | GIWEAWAY USKORO!

    OdgovoriIzbriši