subota, 9. siječnja 2016.

Book Tag!☺

Pozdrav svima!Kao zadnji post na praznicima(nažalost) odlučila sam se za jedan Tag,i to Book tag!Ovaj tag govori o knjigama,odnosno stvarima povezanih uz knjige,tako da je ovo idealan post za sve one koji obožavaju čitati,like me heh.Pa počnimo!☺

1. Imaš li neko posebno mjesto kod kuće na kojem voliš čitati?

Pa,nemam.Zapravo gotovo uvijek čitam na kauču ili na svom krevetu,pa bi se moglo reći da su to moja "posebna" mjesta za čitanje hah.

2. Obilježivač ili neki random papir?

Pa često mi negdje zalutaju obilježivači,pa onda češće stavljam prvi papir koji mi padne pod ruku.

3. Možeš li prestati čitati kad god želiš ili čekaš da na red dođe neka posebna stranica,dio ili poglavlje?

Pa kako kad,to zna ovisiti i o tome koliko je knjiga zanimljiva ili radnja napeta.

4. Piješ li ili jedeš tijekom čitanja?

Da,tijekom čitanja uvijek pokraj sebe imam šalicu čaja,a što se hrane tiče,pa ponekad.

5. Možeš li čitati dok slušaš glazbu ili gledaš TV?

Ne,to mi potpuno odvlači pažnju i ne volim to.Dok čitam volim se potpuno usredočiti na knjigu.

6. Uzimaš li jednu ili više knjiga odjednom?

Pa ovisi.Općenito uzimam jednu,ali ako čitam neki serijal onda uzimam više knjiga.

7. Čitanje kod kuće ili bilogdje?

Pa preferiram kod kuće.

8. Čitanje naglas ili u sebi?

Naglas.

9. Čitaš li po redu ili preskačeš stranice?

Po redu,jer preskakanjem stranica preskočim pola radnje hah.

10. Čuvaš li knjigu tako da izgleda kao nova nakon čitanja?

Da.

11. Zapisuješ li nešto u knjige?

Prije sam to često radila ali sada više ne.

I eto,to bi bilo to za ovaj post,u komentare mi možete napisati koja je vaša najdraža knjiga,sviđa li vam se ovaj tag i uostalom volite li čitati!☺

Broj komentara: 12:

  1. Super tag,vrlo zanimljiva pitanja i odgovori! Takoder ova slika je prepree *-*
    I moja ''posaebna mjesta za citanje'' su krevet ili kauc,tu se slazemo hahah :D
    Lijepo napisano!❤

    novi post-->beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, dala si mi ideju da i taj tag napravim na svom blogu :)
    Ako želiš, puuuuuno bi mi značilo da pogledaš moj blog i ako ti se post svidi da ostaviš neki komentar :) ly <3

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post draga <3
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj tag mi je jedan od dražih jer sam i ja s vremenom postala ovisna o čitanju :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan postt ljepoticee!!!
    Ako možeš da se učlaniš na moj blog to bi mi mnogo značiloo!!
    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obožavam čitanje. Zimi čitam kraj prozora,jer me opušta sva ta belina snega. Dok leti uvek zgrabim neku knjigu i izađem napolje. Odem do nekog tihog mesta,najčešće do jedne klupice i tada čitam. U knjigama pronalazim utehu i one me opuštaju. Nema broja koliko sam ih do sada pročitala. Probaj čitati uz toplu čokoladu,jer ja sam opsednuta :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši