nedjelja, 20. prosinca 2015.

#TALKSHOW Božić!☺

Pozdrav dragi moji!Kao što možete vidjeti u naslovu,danas pričamo,i to ni manje ni više nego o Božiću!Za samo 5 dana uživat ćemo u tom predivnom blagdanu(meni najdražem).Žao mi je što ove godine na Božić neće biti predivnih,različitih snježnih pahulja no što je tu je,uživajmo u onome što imamo!Prolazim gradovima i svaki priča svoju božićnu priču,svi su po nečemu posebni i drugačiji od drugih,baš kao i ljudi.Zašto mi je Božić najdraži blagdan?Hm hm,da malo razmislim...zato što ga obožavam!Kada mi netko spomene riječ Božić prva asocijacija su lampice,zatim mirisni kolačići,kićenje jelke,veselje u okrilju obitelji.Obožavam Božić a i samo doba Adventa,ne mogu vam to opisati,ali u to vrijeme oko srca mi je posebno toplo i baš sam sretna i zadovoljna.Ah,definitivno najdraže doba godine!Jedva čekam preživjeti još ova 3 dana škole pa da onda istinski mogu uživati u čari blagdanskog duha.


Nego veselite li se vi Božiću?Pripremate li poklone za svoje najmilije ili možda slasne kolačiće?
Sve to i još mnogo više pišite mi u komentare i pozdrav do četvrtka kada vam pripremam jedan dugii post!☺

1 komentar:

  1. Lijep post :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/moji-proizvodi-iz-avona.html

    OdgovoriIzbriši