subota, 19. rujna 2015.

Što se nalazi u mom "školskom" neseseru?☺

Hello svima,evo mene kao što sam i obećala!Prvo se želim zahvaliti dragoj 'Dragi Bolonji' što je postala moj prvi sljedbenik!Tek sam jutros to vidjela,inače bih ti se i prije zahvalila,no uglavnom hvala ti što si mi uljepšala dan.Naravno hvala svima koji čitate i komentirate moje postove,znači mi!No da mi krenemo s današnjim postom,što kažete?Pa mislim da se slažete.Naime,tema je 'što se nalazi u mom "školskom neseseru' tj. neseseru kojeg ja nosim u školu.U ovom neseseru nema šminke jer se ne šminkam za školu,već one najosnovnije stvari koje su definitvno "must have" svakoj djevojci,pa počnimo☺

Ovako moj maleni neseser izgleda izvana.Nije velik,ali meni je odličan.U njega mi stane sve što mi treba,osim vlažnih i papirnatih maramica no njih stavim sa strane☺.



A ovako izgleda iznutra tj. kad ga otvorim☺



1. Prva stvar koja se nalazi u mom neseseru je ovaj najbolji dezodorans na svijetu!Znači,počela sam ga koristiti početkom ovog ljeta i uistinu me oduševio.Preporučujem☺!



2. Drugo je ovo klasično bezbojno labelo,čisto da mi hidratizira usne☺.




3. Zatim je na redu mini četka za kosu + ogledalo☺.










4. I kao zadnja stvar tu su gumice za kosu!Neizostavna stvar u neseseru☺!





Ii to bi bilo to za ovaj post!Čujemo se za cca tjedan dana.Pozdrav☺!

Broj komentara: 8:

  1. Super post! Neseser ti je presladak. ♥

    novi post - http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo ogledalce stvarno ume da spasi čoveka. Super je post, i neseser je prelep. :) <3

    Poseti i moj blog i ako ti se dopadne, postani njegov čitalac: smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš imaš kjut neseser, uglavnom i ja u svome nosim slične stvari, samo što je moj malčice prenatrpan hahah. Gumice uvijek gubim, pametno je što ih držiš spremljene. Ako bi mogla da posjetiš moj blog bilo bi mi jako drago:

    beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš imaš kjut neseser, uglavnom i ja u svome nosim slične stvari, samo što je moj malčice prenatrpan hahah. Gumice uvijek gubim, pametno je što ih držiš spremljene. Ako bi mogla da posjetiš moj blog bilo bi mi jako drago:

    beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Presuper post,ja isto vecinu toga drzim od stvari,pogotovo ova cetka i ogledalo,to mi je odlican ''izum'' hh ...

    Posjeti i ti moj blog ako nades vremena <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši