petak, 18. rujna 2015.

dm haul☺

Dragi mojii,odmah vam se ispričavam,ispričavam se iz srca.Znam da ste ljuti na mene jer posta nije bilo više od 2 tjedna,ali prije škole su bile pripreme za školu,zatim povratak u školu a onda zadaće,učenje,glavobolje itd. i nažalost nisam imala ni vremena ni snage da napišem post.Uglavnom nadam se da razumijete i da se ne ljutite.I da,zbog grižnje savjesti danas izlazi jedan,a sutra drugi post.No inače post će izlaziti jednom tjedno(petkom,subotom ili nedjeljom),zbog obaveza više od toga ne mogu.No da mi krenemo više na taj post?☺



1. Prva je ova predivna roza maskara,koju osobno još nisam isprobala,ali sam čula sve preporuke a i mama je rekla da je odlična,tako da ne sumnjam da je divna koliko izvana toliko i iznutra☺.





2. Zatim je na redu ovaj korektorić koji sam duugo htjela kupiti i sad je konačno moj!Divan je zaista,preporuka također☺.



3. Zatim je tu ova predivna Catrice paletica,koja je vrlo dobra.Istina ove prve 4 nisu baš najbolje pigmentirane ali ove ostale su divne i poslužit će mi i za kapke i za obrve☺.






4. Šminke više nema,no sad su na redu također odlične stvari kojima sam manje-više oduševljena.Pa prva takva stvar su kao neke malene trakice protiv prištića koje također pomažu i protiv mitesera te crvenila na licu.Ja ih koristim već nekoliko dana i meni su odlične☺.




5. Evo i još jedne stvari protiv prištića,preciznije opisano uklanja prištiće.Zasad sam to isprobala jednom i nije loše.Bolje ću moći opisati kad malo bolje isprobam☺.


6. Inače moja kosa vam je užasno oštećena iako ju ne peglam i ne farbam no oštećena je.I trebalo mi je nešto što će obnoviti moju kosu.Pa sam se odlučila za ovaj Glissov šampon te regenerator.Zasada sam dvaput isprobala ove proizvode i ne vidim neku očitu promjenu,no nakon još malo vremena jasno ću vidjeti rezultate,ali inače šampon ima onako predivnu šljokičastu boju i to mi je presavršeno☺!


I to bi bilo to za ovaj post!Čujemo se sutra,uživajte mi☺.

1 komentar: