nedjelja, 27. rujna 2015.

September Favorites☺

Bok ljudi,evo mene opet.Bliži se kraj devetoga mjeseca,pa je bio red da ja napišem favorite za ovaj mjesec!Ja sam inače gotovo uvijek dobre volje a pogotovo danas,točnije u ovo vrijeme.Naime,jako teško podnosim vrućinu i jako sam zavoljela ovakvo vrijeme,kišu,buru..uglavnom hladnoću.Nema mi ljepšeg ugođaja nego kad ležim u svom krevetiću,zamotana u stotinu dekica,pijući topli čaj,osluškujući kako vjetar puše i pišući vama post,nije li divno?No da mi konačno krenemo pa da ja poslije,u miru mogu učiti,što kažete?Pa počnimo☺

1. Pa ljudi moji,pogledajte vi ovo savršenstvo!E pa,upravo gledate trenutno moj najomiljeniji ruž!Obožavam ga!Kupila sam ga prije kojih 2 tjedna i doslovno ga ne skidam s usana.Predivan je!Nažalost kao ni ostalim essence ruževima dugotrajnost mu nije baš sjajna,no uz ovako divnu nijansu,na dugotrajnost ćemo zaboraviti.Uglavnom svim ljubiteljicama nude ruževa,toplo preporučujem ovaj!☺





2. Zatim je na redu ovo Eveline sredstvo protiv prištića,zapravo kuglica.Ok je,za privrememo rješavanje prištića.☺



3. Onda ovaj korektor u sticku.Nije loš,ali nisam ni pretjerano zadovoljna njime.Srednja žalost.☺





4. Zatim ova essence maskara.Lijepa je,kvalitetna a cijena joj je smiješna.Preporučujem.☺



5. Zatim balea 'flasteri' za uklanjanje prištića.Zadovoljna sam.☺




6. Zatim ovaj Gliss šampon te njegov regenerator.Nakon 2 pranja nisam baš bila oduševljena njima no nakon malo više vremena znatno su mi obnovili kosu.Preporučujem svima onima koji imaju lomljivu kosu punu ispucanih vlasi.☺






I to bi bilo to od favorita za ovaj mjesec.Možda ste primjetili da mi se kvaliteta slika poboljšala,to je zato što sam slikala sa drugim uređajem.Komentirajte i postanite moj sljedbenik!Pozdrav do idućeg posta!☺

Broj komentara: 16:

  1. Predobar post!! :D
    http://dragabolonja.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, ovaj Essence-ov korektor je odličan, isprobala sam ga.

    http://iamlena92x.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post. :)
    Pogledaj novi post na mom blogu i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/friendship-bracelets-narukvice.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Essence karmin je divan! Super post

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. odličan post <3

    pogledaj novi post na blogu i follow me veronicafashioncorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicni su favoriti,karmin mi se bas dopada,boja je prelepa! :D
    Poseti moj blog,uclani se --- *Fashion*is*my*middle*name*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja baš i nisam imala lijepa iskustva sa tim essence korektorom :(.Imam već dvije essence maskare,a moram kupiti i tu rozu na tvoju preporuku. Poglrdaj moj blog ako želiš i prati me :* http://amiilan.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši