nedjelja, 1. svibnja 2016.

My Hair and Body Routine!☺

Pozdrav ljudeki!Nije me bilo duugih 5 tjedana i jako mi je žao zbog toga no imala sam stvarno puno prepreka i nisam stigla,zao mi je...No evo još malo do dugo isčekivanog kraja škole tj. nastave i onda se ja mogu baciti svom pisanju kad god poželim!Can't wait!
No evo ponešto o današnjem postu,znači pisat ću o njezi svoje kose i svog tijela,lice će ići za koji tjedan,mjesec vidjet ćemo!Uživajte☺!

•Hair

Prvo što koristim nakon što smočim kosu je ovaj Syoss šampon,tek sam ga nedavno kupila pa ne mogu ništa puno reći,ali sviđa mi se boja hah!☺





U drugom šamponiranju pomješam Syoss sa ovim Garnierovim.Prošlo ljeto sam imala problema s prhuti i zaista nakon prvog pranja je nestala!Također je dobar za one s kosom koja se brzo masti jer s ovim mi izdrži 2 dana,što mi je sasvim dovoljno.Jedina zamjerka je što je malo grub.☺



Zatim je tu regenerator.Kosu perem triput tjedno,a dvaputa koristim ovaj regenerator.Lijepo miriše a i jedno minutni je što je odlično za one koji vječito nemaju vremena(like me heh).☺




Masku stavljam jednom tjedno i držim ju 3 minute.Nemam nikakve zamjerke!☺




Nakon što sam oprala kosu ponekad stavljam ovu pjenu kako bi mi kosa bila mekša.☺



Nakon svakog pranja,na mokru kosu obavezno stavljam ovo ulje koje mi je dosta obnovilo kosu.☺



Osim ljeti,obično osušim kosu ali ne potpuno.Zatim ju ostavim da se prirodno osuši.Ne peglam ju,ne farbam niti kovrčam.☺


•Body

Za tijelo trenutno koristim ovaj šampon,dobar je,lijepo miriše!☺



I na kraju kad imam vremena nakon tuširanja stavljam ovaj preslatki šljokičasti losion za tijelo,volim!☺



I eto to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svidio,pozdrav!☺

Nema komentara:

Objavi komentar