nedjelja, 20. ožujka 2016.

#TALKSHOW Živite život punim plućima!☺

Pozdrav svima!Dugo sam razmišljala o čemu bi danas mogla pisati i upravo sad mi je sinula ova ideja i neću dopustiti da mi misli 'ispare' iz glave.Također primijetila sam da sam malo zapostavila blog ali evo sad su tu konačno ti dugo očekivani i zasluženi praznici i imam mnogo planova koje planiran provesti u djelo!Pa da ja konačno krenem s postom!☺

Znači,znate onaj osjećaj kada ste nezadovoljni jer ne izgledate ovako i niste to napravili onako?E pa prestanite!Ja često budem nezadovoljna sobom zbog svih problema,u fizičkom i psihičkom smislu koji me kao tinejdžericu muče...No,jednostavno, iz svega se trudim izvući ono najbolje,ono dobro.Jer u svakom zlu ima i neko dobro,zar ne?
Potrudite se biti sretni svaki dan,makar dobili jedan iz matematike ili novi ogromni prištić ili se posvađali s najboljom prijateljicom,što god vam se dogodilo izvucite nešto dobro!Možda je taj dan bio sunčan(kao ovaj današnji) ili ste pročitali neku dobru knjigu!
Također,radite ono što volite,ma što god to bilo!Sada na praznicima pogotovo imate vremena za to,svi...Čitam knjige,učim nove jezike,pišem,fotografiram,šetam!



Jednostavno živite život punim plućima i nemojte dopustiti da vas itko ili išta spriječi u tome!Zaboraviti na prošlost,ne čekajte budućnost i živite u sadašnjosti!Na kraju svakoga dana budite zadovoljni svime što ste učinili tog dana a prvenstveno sobom!Osmijeh na licu,pozitiva u srcu i let's go!☺

Nema komentara:

Objavi komentar