nedjelja, 18. listopada 2015.

Spomenar☺

Pa bok!Nisam imala inspiracije za danasnji post no onda sam se sjetila da sam se prije koji dan prisjetila uspomena...Ovaj post je malo drugačiji,tema nije ni moda,ni šminka,ni neki 'tag',ovo je post osjećaja.Post u kojem ću vam pričati što sam osjetila dok sam listala spomenar.Pa počnimo☺.


Odrastate li i vi polako i zaboravljate li na one predivne dane u vrtiću,školi?E pa ja jesam.Kad sam vidjela što sam sve crtala i što su mi drugi crtali,kad sam vidjela što sam sve pisala i u koga sam sve bila "zaljubljena"...stvarno sam se nasmijala no istodobno sam osjetila nešto u srcu.Nešto snażno.Pronašla sam i neke poklone nekad najboljih prijatelja s kojima se danas ni ne pozdravim. I prije sam znala za činjenicu da se ljudi mjenjaju,ali sada sam ju uistinu i shvatila.Žao mi je što te uspomene ne postoje i danas,no što je tu je,život ide dalje,a prošlost treba ostaviti iza sebe..

Nadam se da vam se i ovaj post svidio iako je jako kratak,no jednostavno imala sam potrebu ovo podijeliti s nekime i eto to ste bili vi!


Vaš dojam o ovom postu pišite mi u kometare kao i prijedloge za idući.Hvala svima koji me prate i čitaju moje postove,volim vas☺!


Broj komentara: 6:

  1. Baš smi se sviđa post, super ti je blog.
    Obožavam kratke postove jer mi je mrsko čitati ih :)

    allforgirls14.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post ♥
    Ako mozete pogledjte moj blog i ako hocete uclanite se uzvracam
    Novi blog vannja9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha da , da.Kad citam neke nebuloze , neke recenice koje uopste nemaju znacaja crkavam haha
    Pogledaj moj novi post: Diy ideas | Collab post

    OdgovoriIzbriši