nedjelja, 11. listopada 2015.

Q&A!☺

Dobar vam dan želim dragi moji.Kao što sam obećala prošli put,danas pišem Q&A post.Prvo se želim zahvaliti svim djevojkama koje su mi postavile pitanja za Q&A,zaista vam hvala.Također hvala svima koji me pratite,podržavate i čitate moje postove.Ne mogu vam ni opisati koliko sam neizmjerno sretna što netko cijeni moj trud.No dobro,dosta emocija.
Izabrala sam 10 pitanja na koja ću odgovoriti,bilo ih je i više ali nažalost nisam mogla izabrati sve jer bi onda ovaj post bio predugačak.No dobro,krenimo već jednom!☺

1. Omiljena knjiga?
Pročitala sam mnogo knjiga,jer je čitanje,uz blog moja velika ljubav.No kad bih morala izabrati moju omiljenu knjigu,pobjedničku titulu bi dijelile Različita i Bilješke jedne gimnazijalke.☺

2. Koliko si visoka?
Na ovo pitanje ne mogu baš precizno odgovoriti jer gdje god da se mjerim ispadne drugačije no recimo oko 168.☺

3. Koja je prva plava stvar koja se nalazi pored tebe?
Dezodorans heh.☺

4.Zašto si započela s blogom?
Pa to je poprilično duga priča no ja ću je pokušati skratiti.Obožavala sam čitati tuđe blogove i velika mi je želja bila da i ja pokrenem nešto takvo.Imala sam malo tehničkih problema,no na kraju sam uspjela.☺

5. Kakve postove voliš čitati?
Pa svaki je post zanimljiv ako je kvalitetno napisan jel,ali evo najviše volim outfit,makeup i haul postove.☺

6. Opiši sebe u 5 rečenica.
Užasno sam sramežljiva(dok nekog dobro ne upoznam) i to mrzim.Tvrdoglava sam.Uživam dok vam pišem.Luda sam,no u pozitivnom smislu.Obožavam jesen.

7. Gdje sebe vidiš za 10 godina?
Vidim se u zadnjim godinama fakulteta☺.

8. Gde bi volela da živiš?Zašto?
California.Zato što je to jedna predivna država i vidim se tamo.☺

9. Koliko dnevno učiš?
Ovisi koliko predmeta moram učiti.Nekad je to sat,nekad dva,nekad tri.☺

10. Da li imaš igračku sa kojom spavaš?
Da,još od malena imam zeca i žabca sa kojima spavam i jednostavno ne mogu zaspati bez njih.☺


I eto!To bi bilo to za ovaj post.Promijenila sam dizajn te profilnu,pa mi u komentare možete napisati sviđa li vam se ili ne. Pozivam sve koji nisu da naprave Q&A i pozdrav do idućeg posta☺!

Broj komentara: 8:

  1. odličan post, super si odgovorila na postavljena pitanja <3

    pogledaj moj blog i follow me http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivi odgovori :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas zanimljivi odgovori,bas ljepo sto si napravila Q&A pa te drugi mogu upoznat bolje. :)

    Kod mene novi post,pa baci pogled:)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaa odgovorila si na moja pitanja bas mi je drago :)
    Zanimljiv post, i sama sam dosta sramezljiva dok ne upoznam ljude. Takoder najvise volim outfit, haul i makeup postove ...
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa da heh,hvala jos jednom na pitanjima☺
      Imamo punoo toga zajednickog☺❤

      Izbriši
  5. Aaaa odgovorila si na moja pitanja bas mi je drago :)
    Zanimljiv post, i sama sam dosta sramezljiva dok ne upoznam ljude. Takoder najvise volim outfit, haul i makeup postove ...
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši